Tema: Re: ESP isijungia atgal
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-25 15:28:35
Invertuota panda explained :

> Padoriose masinose siais laikais rankinio vaidmeni atlieka knoPke.
> Aiksteleje biski zhopa.

Todėl gudresni gali užsimest mašiną ir be rankinio :P O mažiau
gudresniems gali trukti valandėlė kol pripras prie mašinos ir sugebės
užsimesti. O su ESP visai grįši namo nieko neišmokęs :)

Launch Control pasirodo mano multitronice veikia. Kątik išbandžiau.
Yra kelios sąlygos:
- Variklis turi būti įšilęs
- Vairas tiesiai (xz, susuktu nebandžiau)
- Perjungiam manualinę pavarą
- Išjungiam ESP trumpu paspaudimu
- Kaire koja stipriai užminam stabdžio pedalą
- Dešine koja minam gazas-dugnas. Tiesiogine prasme dugnas už to
ribotuvo
- Apsukos kyla iki beveik 5krpm
- Atleidžiam stabdžio pedalą ir drožiam gumą

Mano konkrečiu atveju kadangi FWD, tai jokios naudos. Pavasarį reikės
su vasarinėm gumom bandyti, nes dabar porą sekundžių rūkai visom
prasmėm.
Iki šiol nesigaudavo, nes akseleruodavau po truputį. Tada jaučiasi,
kaip dėžė stumia ratus laikomus stabdžių ir stabdo variklį. Kai
staigiai paspaudi jokio pasipriešinimo nebuvo - tai ir yra tas LC.