Tema: Re: ESP isijungia atgal
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-25 09:15:33
Tai aš suprantu. Ok, palyginkim Accord ir Passata 2003 m. automatus
kaip jie perjungia pavaras manualiniam režime. Čia iš asmeninės
patirties 1.9tdi passatas ir 2.0 Accordas. VW pasiekęs redline permeta
aukštesnę pavarą, o Honda įjungia ribotuvą ir lieka su tom pačiom 6krpm
burgzti. Dabar įsivaizduojam kaip man elgsis passatas plūkto sniego
posūkyje važiuojant 100kmh 2 pavara? Taigi nusirašyčiau su 60%
tikimybe. Mano atveju važiavau šioj situacijoj su Honda ir pradžioj
nustebau kodėl nepermetė bėgio, bet po to supratau, kad čia mano
saugumui. O su ESP įjungimu, tai nežinau ko tikėtis dabar.

YZF has brought this to us :