Tema: Re: ESP įsijungia atgal
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-10-26 08:05:50
tai ir yra, sport meta pavara prie didesnių sūkių (nors tiesa pasakius
azartiškiau važiuojant pati dėžė adaptuojasi ir taip pat mėto pavaras
aukščiau.. :)) o snaigė pradeda važiuot jau vos ne nuo 2 pavaros ir iškart
3.. per pliurza snaigė visai patiko.. iš sprt naudos nekažką..

"MAXX"  parašė naujienų news:n0idmo$auc$1@trimpas.omnitel.net...

prie to pachio
citroene yra ant atomato dvi knopkes: "S" ir "*"
chia gal sport ir sniegas?
paspaudus simboliai uzhsideka ir panelej, bet nelabai ant vairavimo
jauchiasi :) marketingas?

MAXX

"Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message
> Dabar aišku nelaikas temos apie neveikiančius ESP gvildenti, bet kadangi
> ne apie BNV ir ne apie RWD, tai gal nesmerksit? :)
>
> Trumpai klausimai - kaip pilnai atjungti ESP kai nori ir kaip įjungti
> Lounch Control (LC) mano multitronic'ui?
>
> Su A4 (sena) važiuoji, bet kokiu momentu paspaudi ESP atjungimą ir jis
> atsijungia. Įsijungia iš naujo užvedus arba paspaudus knopkę.
>
> A5 pilna "fintų". Pirma paspausti ESP galima iki 50kmh. Ok, čia galima
> atleisti dar. Pasirodo tas paspaudimas tik dalinai atjungia ESP. Tada
> pasirodo yra antras "fintas" - laikai ESP mygtuką >5s ir tada tipo pilnai
> [...]

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.