Tema: Re: ESP =c4=afsijungia atgal
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-25 15:33:18
A4 B7 atjungus ESP quattro padalina 60%/40% galas/priekis. Mechaninė
dėžė ir tikras rankinis. Kaip ten B8 dar rankinį turi? :)
Turėjau kelis atvejus, kai jau per didelis greitis buvo skersai
važiuojant (aikštelės nūnai mažos), tai įjungi greitai ESP, duodi gazo
ir išimi posūkį. Tik psichologiškai sunku einant į bortelį dar gazą
spausti :)

It happens that booraz formulated :