Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-06-20 19:39:38
Bet tai vis tiek nesuprantu. Vaziuoju, pirma eile. Privaziuoju arciau
sankryzos ir matau, kad ta pirma juosta pasirodo suka tik i desine. Man
reikia vaziuot tiesiai. priesais mane uz poros metru stovo viedras ir laukai
zalios. Is paskos 2 juosta uz bile kiek metru veklasi dideris viedras.
rikiuojuos i antra, bet ten zinoma visai masinai vietos ner tai taip ir
stoviu pusiau skersas. Didelis viedras i mane atriremia po 10 s . islipes
sako ai zinai skaiciau laikrasti ir paveiksliukus ziurinejau su plikom
mergom...