Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Miegapele
Data: 2012-06-19 12:51:59
nu blin baikit vartyti ir turekit savigarbos prisisikus isikuopti o ne
ieskoti kaip kita ispisti kad tik savo sikine isilaizyti. nekenciu tokiu
trintuku. ikisai nosi ten kur net negalejai kisti ir ka padarysi. pasekmes
tokios kokios yra. berods ir taisyklese parasyta jog negai rikiuotis jei
neisitikinai jog tam turi galimybe. o kad kita isvadinti asilu ir tipo kad
jis kaltas nors pats zioplas tai jau pravienos mokslininku lygis.