Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Evaldas
Data: 2012-06-19 12:59:27
news:jrph18$98c$1@trimpas.omnitel.net...
> jei ne ten stovi ir  jei fura ivaziavo i stovinti automobili - o tai
> turetu matytis - tada dar klausimas kas kaltas.

Kazkada as cia savo situacija buvau ikeles.
Ivazinejau i zieda ir ivaziaves i 1 juosta sustojau praleist 2 juosta
isvazinejanti is ziedo (jam taip buvo galima) ir tada i mane ipiso ziedu
vaziuojnatis  mikroautobusas. Likau kaltas, nors irgi maikes plesiau "taigi
i stovinti ivaziavo !"
Po to beveik identiska situacija pasikaltojo, tik si syki jau as
atsitrenkiau (nes slidu buvo) kaltu pripazintas tas kuris uzkiso. Taip, kad
yra teisybe pasaulyje.