Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-06-19 12:43:23
Ir aplamai reiketu zinoti, kad furistai ziauriai nemegsta tokiu, kurie
noredami aplenkt kamscius stovejimo ar autobusu juosta vaziuoja, o ir tokiu
kurie neva "apsizioplino".
Esu pats mates kaip kelios furos magistralej graziai stovejimo juosta
blokuoja nuo gudruciu antpludzio jose. Karta maciau, kad apynaujo merso,
vaziavusio stovejimo juosta savininkas rankom mojavo rodydamas i nudrozta
merso sona ir kazka bande furistui ryskint...
Ka beisryskino merso sonas nubrauktas taip ir liko, nesvarbu net tai, kad
jie su kasko turbut ir vienas ir kitas.