Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Renookas
Data: 2012-06-20 13:31:29
tai gal furistas nepiso i stovincia masina o i uzlindusia masina, kuri dar
tikrai gincytinas klausimas ar jau stovejo iki tol kol furistas stabde. gal
cia buvo pyst viena spyst kitas bet visgi vienas didelis nepsejo sustoti? o
cia tas pdf surasymas isvis nezinau kam jis cia skirtas.. newsu palojimui ir
kuo graudziau apmascius kiekviena smulkmena i savo puse kurios gal net
nebuvo realioje situacijoje. Ka sako furistas?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jrs2nt$lf6$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet sakyk, važiuojant tiesiai, koks tolkas pist į kitą mašiną, jei ji
net ir neteisi?