Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Glebas
Data: 2012-06-20 09:54:48
Ką parašytų? Kad matė gretima juosta važiuojantį geltoną automobilį, kuris
staiga kažkokiu būdu, stovėdamas skersas, atsirado po dešiniu sunkvežimo
kampu?
Ar tu manai, kad tie fūristai yra visiški idiotai ir parašys "mačiau kad
atvažiuoja ir kad bando kultūringai rikiuotis, bet va, specialiai
nestabdžiau ir kai ji jau stovėjo pusiau mano juostoje, spaudžiau gazą, kad
kuo labiau ją sulankstyti"?
Aš irgi kažkada rašiau, kad mačiau, jog į mane iš greitėjimo juostos
atlekia...ir net kad aiškiai mačiau, kad tvosis man į šoną...ir net
nesulaukiau jokių pretenzijų, kad paskui dar vilkau tą mašiną apie 20 metrų,
kol sustojau...