Tema: Re: lapelis už valytuvo su linkejimais nuo ekologijos policijos
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-04-19 22:28:47
Šiaip išvis nemėgstu pagal punktus gyventi. O į namą kraustytis būtent dėl
parkingo taip pat juokingai atrodo.
O tu pasirodei mužikiškai net nežinodamas apie ką kalba eina. Jei tavo
rajone buvo vietos pastatyti "toli", tai anuo atveju tai grėsė bent jau
aparatūros netekimu, nors policijos nuovada šalia. Todėl vietiniai
policininkai suprasdami ir nebausdavo.

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport / Passat '07 AT Variant

"Vytautas"  wrote in message news:iojdul$341$1@trimpas.omnitel.net...

nu tau geriau zinot kada man interneta ivede ir kada ka atradau. dabar
gyvenu pagal 1 punkta, nes nenorejau susidurti su problemomis, kai anksciau
gyvenau miegamajame rajone, kur vietu surasti budavo galima taip nuo 10 iki
16 val, o kai budavo gryzti ~23-24 val tai vietu nera visai - nebent ant
zoles, autobusu stotelej ir pan. bet nestaciau ant zoles, o tiesiog toli
pastatydavau ir paeidavau. as puikiai suprantu, ta bukle miegamuosiuose
rajonuose, bet statanciu ant zoles, nes taip arciau nepateisinu.