Tema: Re: lapelis už valytuvo su linkejimais nuo ekologijos policijos
Autorius: Vytautas
Data: 2011-04-19 10:34:45
nu tau geriau zinot kada man interneta ivede ir kada ka atradau. dabar
gyvenu pagal 1 punkta, nes nenorejau susidurti su problemomis, kai anksciau
gyvenau miegamajame rajone, kur vietu surasti budavo galima taip nuo 10 iki
16 val, o kai budavo gryzti ~23-24 val tai vietu nera visai - nebent ant
zoles, autobusu stotelej ir pan. bet nestaciau ant zoles, o tiesiog toli
pastatydavau ir paeidavau. as puikiai suprantu, ta bukle miegamuosiuose
rajonuose, bet statanciu ant zoles, nes taip arciau nepateisinu.