Tema: Re: lapelis už valytuvo su linkejimais nuo ekologijos policijos
Autorius: lasaZ
Data: 2011-04-19 11:32:17
nuvažiavau, labai malonus ir protingas pareigunas nubaudė 20 litų bauda, kurią pagal naują tvarką sumokėjus iki tam tikros datos mažina per pusę. Pervedžiau 10 litų ir visi reikalai. Kaip tik man rašant popierius atėjo ir kaimynas, jam irgi skyrė 20 lt. Faktiškai visi kas buvo nufotkinti tą dieną buvo surašyti į tarnybinį pranešimą ir visi kas neatvyksta gaus 100 LT arba daugiau, priklausomai nuo to, ar buvo per paskutinius metus bausti. Tą dieną Pašilaičiuose buvo sufotkinti 26 pažeidėjai. Dar sakė, kad Delfi fotkėse esantys (Baudos kvitas) irgi pas juos procesinami, gauna visi kas priklauso.

Tuo tarpu tas pats pareigūnas pakalbėjus nepatingėjo atnešti savivaldybės raštą, kuriame išaiškinta kokia tvarka galima plėsti aikštelę (iki 10% galima be statybos leidimų ir pnš).

Žodžiu jei visi tokie pareigūnai policijoje dirbtų, pasitikėjimas policija siektų 120%.

Rezultate, baigęs mokslo darbą bandysiu stumti aikštelės padidinimą, nes ten kur mes užvažiuojam galiniais ratais realiai nei šaligatvis nei kažkam naudinga teritorija.

lasaZ