Tema: Re: lapelis už valytuvo su linkejimais nuo ekologijos policijos
Autorius: Rivo
Data: 2011-04-19 10:58:41
Kas link greičio viršijimo, tai automobilis yra padidinto pavojaus šaltinis,
su visa iš to sekančia atsakomybe. Kažkaip legaliai laikomo pistoleto dalint
donui Pedrui pasivaikščiojimui po miestuką minčių nekiltu? Taip ir su
automobiliu, registracija įvesta ne vien dėl to, kad ieškot nuvarytų mašinų.
Nusipirkai, būk malonus žiūrėt ir nedalint kam papuolė. O įmonė turėtu vest
žurnalus, kada ir kas naudojosi tarnybinėmis mašinomis (kuro apskaita,
mokesčiai už pajamas natūra). Taip, kad realiai rasti pažeidėją turint noro
nėra sunku. O syki sumokėjęs už kitą, jam mašinos nebeskolinsi ir
neiškraipysi draudimo rizikos... (vat tik su teisių atėmimu dar problemą
spręst reikia)

"Korke"  parašė naujienų news:iojehm$432$1@trimpas.omnitel.net...

kodel, man labai patiktu, bet tik ne tokiu budu kur dabar bandoma propaguot,
kad valstybe pasiimu babkes is to kas popieriuose parasytas uz neva tai ka
padare "uzrasytasis", net jam to gal ir nezinant (gal iteisinam ir nuo sask
nuskaiciavima iskart, ko cia terliotis - padarei kazka (t.y. tavo vardu
registruotas daiktas) reiskia vziiik ir nuemem $ nuo sask) o toliau jau bbd
kieno ten is tikruju kalte, tas ten tegu ir aiskinasi, as savo saibas
pasiemiau.
O kaip imoniu atveju (ne garazinis uab'as su dviem auto), o kur po sali
malasi N kabluku, mikriuku ir t.t. Tik nufotkino iskart transporto skyriaus
vadui / imones sefui bauda ir teises atimt ? O jei jis ju net neturi ? Px,
nubauduojam, atimam, o jie ten tegul viduje aiskinasi ane ? Ar visose
imonese su visais vairais depo sefas turi buti draugais seimos ir pazinoti
asmeniskai kiekviena ??? Ypac jei fotkeje snukio nera matomo.