Tema: Re: lapelis už valytuvo su linkejimais nuo ekologijos policijos
Autorius: Vytautas
Data: 2011-04-19 10:30:11
oj, matosi tokia tvarkau tau nepatiktu. aisku kad igyvendint tai, tiketis
butu per nelyg naivu.
o del vazinejo - tai kiek ir kuo vazineju neitakoja mano nuomones siuo
klausmu. o vaziuoju netiek ir daug - ~35 tukst km per metus, ir masinos buvo
ir lizingines ir netik, bet jei padarai nusizenkima KET'ui tai nematau
problemų už jį atsakyti taip, kaip to reikalauja.