Tema: Re: lapelis už valytuvo su linkejimais nuo ekologijos policijos
Autorius: Korke
Data: 2011-04-19 09:52:22
bet tau tai blet jei bogu vakar interneta turbut ivede ir atradai grupsa....
nes pizdelini kaip koks is chebros pasakiusios ar tai "Lopai gatviu
neisgelbes" ar panasiai. Nors ir pats gyvenu pagal 2-a punkta, bet pilnai
suprantu cia rasancius, o tokie pizdelintojai kaip tu tai labai apgailetinai
atrodo. Aisku jei ten i pievute keturiais ratais isikases, bet jei du ratus
ant saligatvio uzkeles tik, kad daugiau tilptu kaimynu pasistatyti, o kazkam
su per stora sikna matai praeinant erdves truksta, tai jau sorry, tegu anie
ir naudojasi tavo instrukcija.