Tema: Re: lapelis už valytuvo su linkejimais nuo ekologijos policijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-19 09:38:18
Vienas niuansas. Skirtingi asmenys uz ta pati nusizengima gayus skirtingas
bausmes - o tas yr negerai. Pavyzdziui koks savininkas Petras pgaus ir
pinigine bauda ir teises praras. Tuo tarpu mano mama, ant kurios
registruotas automobilis, gaus tik pinigine bauda, nes teisiu ji neturi. O
ir ish juridinio asmens vairuotojo pazymejima nelabai atimsi.

"Vytautas"  wrote in message news:ioj9fs$rf9$1@trimpas.omnitel.net...

as sakau kad reikia keist istatymus, kad galetu bausti savininka ir atimtu
jam teise vairuoti. arba turi nurodyti visus butinus duomenis, norint
surasti vairavusi asmeni. va tada nereikes ir geresniu foto radaru.
uzfiksavo kad ir +100 km/h ir auto savininkas iskart netenka teises vairuoti
ir dar pinigine bauda ir kad ir arestas.