Tema: Re: pramogos 5m mergytei
Autorius: Tomas
Data: 2011-03-23 11:08:15
Nieko nezhinau apie Birmos charakteri. O tigrinis - raslabucha, draugas ant sprando pasikabines virtuvej deshryte ramiai pjaustydavo (kol buvo lengvesnis) ir degtinaite pilstydavo. Na man nelabai jauku shalia smauglio buvo, bet cia manyciau ne smauglio problema - nieko blogo nepadare. Tai nereik laikyt alkano, ir nevarvins i tave seiles.