Tema: Re: pramogos 5m mergytei
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-23 11:04:31
na.. kazkaip as zinau ko mano vaikai nori.. na dar mazylis mazas, kad
pasipasakotu.. bet didieji.. jokiu bedu.. noru daug ir ivairiu.. kai dukra
buvo mazesne.. tai bratz -lygiu lygis buvo.. visos darzely turejo.. litlis
petshop kazkokie dar budavo.. su rubais ir nameliais.. ir pan..  filmas..
picerija, akvaparkas, boulingas, mcdonaldas.. tai visada maloni staigmena..
kaip jau ir sakiau.. tetis gali visa diena vazinetis ir lepinti vaika..
nebutina 1klt sumoket uz viena daigta..