Tema: Re: pramogos 5m mergytei
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-22 23:06:07
ne taip supratai, as ne apie dukrai dovanas, tai tikrai normalu.

bet kai pradedi kalbet apie "domejimasi skrydzio iki kanaru" private
jetais viename poste, o kituose apie "mokesciu sistemos nereikalinguma"
- tai nu ir nahui jusu "socialine atsakomybe".

tokus kaip tu verslininkus, kurie nemato uz ka moketi mokescius manau
reiktu atiduoti tiesiai alternatyviems stogo paslaugu tiekejams :)