Tema: Re: pramogos 5m mergytei
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-23 10:52:10
staigmena, kad vaikas nezino kada ir ar tikrai gaus.. nes pas ji noru gali
buti ne vienas.. nuo iphono, ps3 iki nuosavo arkliuko.. nekalbu jau apie
kinus ir boulingus..(5 mete gal  permaza dar) ar auskaru iverimus i ausi...
 jei jau savaitgalinis tetis pasiryzes isleist 1klt.. tai ir kinas.. ir
zoo.. ir barbe.. ir mp3 grotuvas iseina.. tas pats vychi parkas.. o ka
tetis.. "man ten nepatinka", "mama neleis".. o vaikas tai nori.. bet jo noru
nieks nepaisys.. nes teciai nenori..