Tema: Re: pramogos 5m mergytei
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-22 22:14:45
Rieseje dariau saviskei pries pora savaiciu gimtadieni. Kadangi MEGSTA
arklius buvo idealu. Galima roges ar karieta paimt, ratus po manieza pasukt,
arklius duona-morkomis pamaitint. Sveciams, ypac ish miesto irgi ispudi
paliko. Yra ir salyte nedidele su zidiniu sasiskoms kepti. Narodu nravitsa.

"Tomas"  wrote in message news:imalis$cq9$1@trimpas.omnitel.net...

Nzn kaip pas tave, bet mano merginoms arkliai labai prie dushios, tai
ishvyka i koki zhirgyna, arklio glostymas ar uzhsodinimas ant kokio ponio
stipriai adrenalino pagamina. Bet dabar ar tik neiklimpe arkliai atshilusioj
zhemej.