Tema: Re: Automobiline kedute vaikui - ka rinktis?
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-03-15 19:16:57
Jožikai - mes pas Daunoravičių gimdėm ir jam tokia kėdutė neužkliuvo. Būtų
gi pasakęs...
Man tai vis įdomu kaip lopšyje vaikas prisegamas ir į kurią pusę galva? Ar
važiavimo kryptimi ar šonu kaip?
Nesu matęs lopšių turbūt. Žinoma apart tų, kur ant ratų dedasi, bet ten
diržų nėra :)

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

:) nu tiesiog snekantis kaip su pazistamu zmogum, kurima nevistiek

--
eM