Tema: Re: Automobiline kedute vaikui - ka rinktis?
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-14 10:42:31
ka reiskai guli normaliai?? motinos pilvelyje jis irgi guli issitieses?  gal
pasidomek apie vaikus.. kedutes ir sedejimo pozas.. pvz embriono poza jam
primena sedejimas keduteje.. (tos kur skirtos nuo gimimo..), visokie lopsiai
supami ir pan.. taip pat yra skirti embriono pozai.. taip vaikas labiau
nusiramina....