Tema: Re: Automobiline kedute vaikui - ka rinktis?
Autorius: Edvinas
Data: 2011-03-14 15:29:08
2011-03-14 15:18, hedgehogus paiuricus rašė:
> kedute, lopsinis vezimas, o kai masina ne minivenas.. :)

Pas mane bnv troikė universalas — tilpdavome kuo puikiausiai.

> bent jau chicco lopsys yra kieto plastiko, prisegamas dviem automobiliniais
> saugos dirzais gale + vaikas segamas tokia placia juosta su velcro + galima
> atlenkt nesimui skirta lanka kaip papildoma saugos elementa

Na, abejoju ar tikrai saugus lopšys, kur vaikas prisegamas viena juosta.
Šoninio smūgio atveju nuslys ir susimūrys galva į lopšio galą?

Vat koks Baby Safe Sleeper su trijų taškų diržu tikiu, kad pakankamai
saugus...
http://www.britax.co.uk/car-seats/car-seats/baby-safe-sleeper

--
Edvinas