Tema: Re: Automobiline kedute vaikui - ka rinktis?
Autorius: Night
Data: 2011-03-09 14:31:30
Jau 4 metai nesinesioju jokios kedutes - nei paprastos uz 400, nei isofixines uz 999, nei didesniam vaikui
uz ten kelis simtus - masinos stovejo kelis metus daugiaaukcio kieme po langais. Manau, nera einama
preke vagims.

O del didesnes, mano nuomone ten tik kad vaikas auksciau sedi ir kad dirza siek tiek zemiau prilaiko -
manau saugumui itakos nera, nes savo dirzu neturi. Pirkau kazkokia uz 100+ litu ir dziaugiuosi, kad
nepalikau 3x daugiau zu tokia pat su Ferrari zenkliuku :)