Tema: Re: Automobiline kedute vaikui - ka rinktis?
Autorius: md
Data: 2011-03-09 15:57:31
paemiau kazkuria is tokiu:
http://www.gracobaby.com/Catalog/Pages/ProductListingPage.aspx?catid=10:41||1%2010434:4294959393||1&pno=2

is pradziu galvojau imti tik paaukstinima, bet kazkokie kieti jiem man
pasirode, o sita pasitaike su paminkstinimu sedimoje dalyje tai ir paemiau.

pries tai naudojome (o ir dar tebenaudojame) kitoje masinoje romer king
tai nera ka lyginti, bet tas graco ir kainuoja daugiau nei 2x pigiau.

kolkas dar nepavoge nei vienos kedes.