Tema: Re: Automobiline kedute vaikui - ka rinktis?
Autorius: Spakainas
Data: 2011-03-09 16:51:14
Mūsiškiam pusę metų, aštuoni kg, tai yra kas nešt. Aišku man tai dzin -
sportas sveikata, bet žmonai ir taip nugarą rakina tas bambizo tampymas.
Pirkom 3 viename, tai atsidžiaugt negalim, kad kėdutė ant ratų
montuojasi - ir į šopą sau ramiai nuvaryt galima, nereik paskui su tašėm
ir dar kėdute rankose požeminiam parkinge laviruot ir t.t. Vienžo, labai
naudingas dalykas imho.