Tema: Re: Automobiline kedute vaikui - ka rinktis?
Autorius: 911
Data: 2011-03-09 22:31:56
kai vaikas ishauga is kedutes ir lopshio pardaves visa nereikalinga turta- perki sketuka, pvz kad ir MCLaren. uz 800lt, nauja.
tada uzima l. nedaug vietos, lengvas, geras,grazus ir t.t.
o kai nebereikalingas, dar ir parduodi be parkiu, keliais simtais litu maziau.
O siaip tai jau esu minejes, pasikartosiu, as nesuvokiu kam kedute reikalinga ta maza kartu su lopsiu, kol dar uztenka lopsio buna lopsi, kai jau nebereik lygiai vienodai uztenka sportinuko+normalios stacionarios kedutes. Arba mes visko per dauk prisipirke buvom, arba per greit uzaugo, nes kaikuriu pirkiniu prasmes nesuprantu po siai dienai :) Bet reiktu vel- tektu pirkt, bile ramu butu :D