Tema: Re: Kasko draudiminis ivykis automatineje plovykloje
Autorius: YZF
Data: 2011-02-07 09:41:21
Tu nemaisyk degalines ir draudimo kompanijos. Tai nera vienas ir tas pats.

Degaline uz nulauztus veidrodelius ir kitas dalis neatsako (bent jau taip
buna ant visu plovyklu uzrasyta didelem raidem). Ji ima pinigus uz paslauga
bet uz sugadinimus - neatsako. Vadinasi degaline tau nieko nekompensuos ir
draudimo kompanijai irgi nieko nemokes.Nes neatsako.

O jau draudimo kompanija gali tau padengti viska kas yra virsh franchizes
taip kaip tu su jais sutarei sudarydamas sutarti.

"viedars @inbox.lt>" <tomis<sita_trink> wrote in message
> [...]
> litu, o kaip partneri, kuris turi padet atlygint zala. situacija gi
> akivaizdi: degaline teikia paslauga, uz kuria ima pinigus, tai jei ta
> paslauga nekobybiska ir net zalinga, tai as turiu uz tai atsakyt ar jie
> patys? tai vat, isivaizduoju kad draudimo kompanijos turi kokius nors
> mechanizmus ir juridinius pajegumus issireikalaut zala (nesvarbu is CA
> degalinės ar is pacios jos asmeniskai). p.s. su degalines personalu buvo
> tariamasi geras pora valandu, kol vedejas pasiule veidrodi su savo kasko
> tvarkytis paciam, o kad pretenziju ant jo netureciau- duot nemokama

>>> protokola. lygtais viska padariau, kad kaltininkas butu aiskus, o man