O tai kaip be jo? Net garsas eidavo kitoks, kai nelaiku atsidarydavo. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:i41ilo$8qd$1@trimpas.omnitel.net... > o ten buvo EGR'as? > > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:i41id2$8fo$1@trimpas.omnitel.net... >> Pameni mano raudona touringa? >> Tai va paprastai. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:i41ess$3sl$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaip jis gali nelaiku atsidaryt? >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso. >>>> O senoj mashinoj visko buna. >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>> news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį >>>>> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo >>>>> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo? >>>>> >>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>>> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti >>>>>> ~1 CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam >>>>>> ir yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto >>>>>> oksidus į azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as? >>>>>> >>>>>>> kokia dar lambda pas dyzelį? >>>>>>> >>>>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>>>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie >>>>>>>> įdiegė šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >>>>>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį >>>>>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų >>>>>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš >>>>>>>> to išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis? >>>>>>>> >>>>>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>>