na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo? "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net... > Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 CO > ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir yra > katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į azotą > ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as? > >> kokia dar lambda pas dyzelį? >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė >>> šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį >>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų recirkuliavimas >>> ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to išplaukiančiomis >>> neigiamomis pasekmėmis? >>> >>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? >>> >>> > >