Tema: Re: Klausimas apie Chiptuner'ingą
Autorius: Vitas
Data: 2010-08-12 16:24:19
Pirma išjungiam EGR, tada padidėja degimo temperatūra,  padidėja azoto 
oksidų  deginiuose (bet juk tam yra katalizas), didesnis ekonomiškumas, 
daugiau galios nes geriau sudega kuras ir mažiau suodžių. Kadangi mažiau 
nesudegusio kuro, t.y suodžių, tai kuriem velniam tas DPF? Išjungiam DPF 
(t.y jo sensorius, monitoringą, regeneraciją), sumažėja pasipriešinimas 
išmetamosioms dujoms ir vėl išlošiam ant daugiau galios ir ekonomiškumo.
Seniau maniau, kad ta galima paėmus programuojamą ECU, t.y pats pasirašai 
programą kaip dirbti varikliui. Bet dabar radau, kad galima perprogramuoti 
ir standartinius ecu. T.y nuskaitom mikroprocesoriaus fash atmintį ir 
redaguojam su kokia nors programėle. Tik kad tas redagavimas toks painus...

> palapala, o kokio tu tikiesi rezultato išjungęs DPF'ą?
>
> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
> news:i40rdt$cbu$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kaip išjungti EGR arba DPF? Mėginau su WinOLS atidaryti BIN failą, bet 
>> neradau nieko suprantamo. Gal galite parekomenduoti kokių tutorialų?
>>