Pirma išjungiam EGR, tada padidėja degimo temperatūra, padidėja azoto oksidų deginiuose (bet juk tam yra katalizas), didesnis ekonomiškumas, daugiau galios nes geriau sudega kuras ir mažiau suodžių. Kadangi mažiau nesudegusio kuro, t.y suodžių, tai kuriem velniam tas DPF? Išjungiam DPF (t.y jo sensorius, monitoringą, regeneraciją), sumažėja pasipriešinimas išmetamosioms dujoms ir vėl išlošiam ant daugiau galios ir ekonomiškumo. Seniau maniau, kad ta galima paėmus programuojamą ECU, t.y pats pasirašai programą kaip dirbti varikliui. Bet dabar radau, kad galima perprogramuoti ir standartinius ecu. T.y nuskaitom mikroprocesoriaus fash atmintį ir redaguojam su kokia nors programėle. Tik kad tas redagavimas toks painus... > palapala, o kokio tu tikiesi rezultato išjungęs DPF'ą? > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:i40rdt$cbu$1@trimpas.omnitel.net... >> Kaip išjungti EGR arba DPF? Mėginau su WinOLS atidaryti BIN failą, bet >> neradau nieko suprantamo. Gal galite parekomenduoti kokių tutorialų? >>