Tema: Re: Klausimas apie Chiptuner'ingą
Autorius: kardanas
Data: 2010-08-12 16:34:52
o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi?
"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
news:i40sm3$e48$1@trimpas.omnitel.net...
> Pirma išjungiam EGR, tada padidėja degimo temperatūra,  padidėja azoto 
> oksidų  deginiuose (bet juk tam yra katalizas), didesnis ekonomiškumas, 
> daugiau galios nes geriau sudega kuras ir mažiau suodžių. Kadangi mažiau 
> nesudegusio kuro, t.y suodžių, tai kuriem velniam tas DPF? Išjungiam DPF 
> (t.y jo sensorius, monitoringą, regeneraciją), sumažėja pasipriešinimas 
> išmetamosioms dujoms ir vėl išlošiam ant daugiau galios ir ekonomiškumo.
> Seniau maniau, kad ta galima paėmus programuojamą ECU, t.y pats pasirašai 
> programą kaip dirbti varikliui. Bet dabar radau, kad galima perprogramuoti 
> ir standartinius ecu. T.y nuskaitom mikroprocesoriaus fash atmintį ir 
> redaguojam su kokia nors programėle. Tik kad tas redagavimas toks 
> painus...
>
>> palapala, o kokio tu tikiesi rezultato išjungęs DPF'ą?
>>
>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>> news:i40rdt$cbu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kaip išjungti EGR arba DPF? Mėginau su WinOLS atidaryti BIN failą, bet 
>>> neradau nieko suprantamo. Gal galite parekomenduoti kokių tutorialų?
>>>
>
>
>