Tema: Re: Klausimas apie Chiptuner'ingą
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-08-12 22:39:36
o ten buvo EGR'as?


"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:i41id2$8fo$1@trimpas.omnitel.net...
> Pameni mano raudona touringa?
> Tai va paprastai.
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
> news:i41ess$3sl$1@trimpas.omnitel.net...
>> kaip jis gali nelaiku atsidaryt?
>>
>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>> news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso.
>>> O senoj mashinoj visko buna.
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>> news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį 
>>>> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo 
>>>> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo?
>>>>
>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>>> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti 
>>>>> ~1 CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam 
>>>>> ir yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto 
>>>>> oksidus į azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as?
>>>>>
>>>>>> kokia dar lambda pas dyzelį?
>>>>>>
>>>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>>>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie 
>>>>>>> įdiegė šituos mazgus į automobilius, nuomonę.
>>>>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį 
>>>>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų 
>>>>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš 
>>>>>>> to išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis?
>>>>>>>
>>>>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>