o ten buvo EGR'as? "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:i41id2$8fo$1@trimpas.omnitel.net... > Pameni mano raudona touringa? > Tai va paprastai. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų > news:i41ess$3sl$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip jis gali nelaiku atsidaryt? >> >> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >> news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso. >>> O senoj mashinoj visko buna. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>> news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį >>>> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo >>>> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo? >>>> >>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti >>>>> ~1 CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam >>>>> ir yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto >>>>> oksidus į azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as? >>>>> >>>>>> kokia dar lambda pas dyzelį? >>>>>> >>>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie >>>>>>> įdiegė šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >>>>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį >>>>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų >>>>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš >>>>>>> to išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis? >>>>>>> >>>>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>>