Tema: Re: Klausimas apie Chiptuner'ingą
Autorius: roniz
Data: 2010-08-12 16:42:55
tajsku poxui.

"kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
news:i40t9s$ern$1@trimpas.omnitel.net...
>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi?
> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
> news:i40sm3$e48$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pirma išjungiam EGR, tada padidėja degimo temperatūra,  padidėja azoto 
>> oksidų  deginiuose (bet juk tam yra katalizas), didesnis ekonomiškumas, 
>> daugiau galios nes geriau sudega kuras ir mažiau suodžių. Kadangi mažiau 
>> nesudegusio kuro, t.y suodžių, tai kuriem velniam tas DPF? Išjungiam DPF 
>> (t.y jo sensorius, monitoringą, regeneraciją), sumažėja pasipriešinimas 
>> išmetamosioms dujoms ir vėl išlošiam ant daugiau galios ir ekonomiškumo.
>> Seniau maniau, kad ta galima paėmus programuojamą ECU, t.y pats pasirašai 
>> programą kaip dirbti varikliui. Bet dabar radau, kad galima 
>> perprogramuoti ir standartinius ecu. T.y nuskaitom mikroprocesoriaus fash 
>> atmintį ir redaguojam su kokia nors programėle. Tik kad tas redagavimas 
>> toks painus...
>>
>>> palapala, o kokio tu tikiesi rezultato išjungęs DPF'ą?
>>>
>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>> news:i40rdt$cbu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kaip išjungti EGR arba DPF? Mėginau su WinOLS atidaryti BIN failą, bet 
>>>> neradau nieko suprantamo. Gal galite parekomenduoti kokių tutorialų?
>>>>
>>
>>
>>
>
>
>