tajsku poxui. "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message news:i40t9s$ern$1@trimpas.omnitel.net... >o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:i40sm3$e48$1@trimpas.omnitel.net... >> Pirma išjungiam EGR, tada padidėja degimo temperatūra, padidėja azoto >> oksidų deginiuose (bet juk tam yra katalizas), didesnis ekonomiškumas, >> daugiau galios nes geriau sudega kuras ir mažiau suodžių. Kadangi mažiau >> nesudegusio kuro, t.y suodžių, tai kuriem velniam tas DPF? Išjungiam DPF >> (t.y jo sensorius, monitoringą, regeneraciją), sumažėja pasipriešinimas >> išmetamosioms dujoms ir vėl išlošiam ant daugiau galios ir ekonomiškumo. >> Seniau maniau, kad ta galima paėmus programuojamą ECU, t.y pats pasirašai >> programą kaip dirbti varikliui. Bet dabar radau, kad galima >> perprogramuoti ir standartinius ecu. T.y nuskaitom mikroprocesoriaus fash >> atmintį ir redaguojam su kokia nors programėle. Tik kad tas redagavimas >> toks painus... >> >>> palapala, o kokio tu tikiesi rezultato išjungęs DPF'ą? >>> >>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>> news:i40rdt$cbu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kaip išjungti EGR arba DPF? Mėginau su WinOLS atidaryti BIN failą, bet >>>> neradau nieko suprantamo. Gal galite parekomenduoti kokių tutorialų? >>>> >> >> >> > > >