Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso. O senoj mashinoj visko buna. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net... > na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį > kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo > temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo? > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net... >> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 >> CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir yra >> katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į azotą >> ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as? >> >>> kokia dar lambda pas dyzelį? >>> >>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė >>>> šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį >>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų recirkuliavimas >>>> ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to išplaukiančiomis >>>> neigiamomis pasekmėmis? >>>> >>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi? >>>> >>>> >> >>