Tema: Re: Klausimas apie Chiptuner'ingą
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-08-12 21:25:34
Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso.
O senoj mashinoj visko buna.


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net...
> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį 
> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo 
> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo?
>
> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net...
>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant arti ~1 
>> CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja smarkiai. Tam ir yra 
>> katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti toksiškus azoto oksidus į azotą 
>> ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje dar EGR'as?
>>
>>> kokia dar lambda pas dyzelį?
>>>
>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie įdiegė 
>>>> šituos mazgus į automobilius, nuomonę.
>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį 
>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų recirkuliavimas 
>>>> ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis iš to išplaukiančiomis 
>>>> neigiamomis pasekmėmis?
>>>>
>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai reikalingi?
>>>>
>>>>
>>
>>