Tema: Re: Vat ir norek pasku zmonems padeti
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-07-13 14:18:35
Farams nieko teist ir nereikejo. Boba buvo uz auto atsakinga jai ir bauda.
Bicas liudinkas. Paprasta ir aisku ir visiems gerai. Bet kai smegenu nera
tai ir gaunasi "pilietiskumas" vietoj pilietiskumo.
Gaila nezinau kaip tavo Xantija atrodo, jei pamatyciau kaip tau langus
narkushos duazo tyliai praeiciau pro sali, ir siukstiu 112 neskambinciau,
nes gal as ju bendrininkas ar panasiai (na cia ka iskrypus mento fantazija
supaisys)