Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-15 23:52:35
On 2014.03.15 23:47, eMJei wrote:
> realiai mistikos jokio nera, jungi klausi, perjungi klausai, vel
> perjungi klausai. Su savim zaisti aklus audio testus - nezinau kas taip
> daro.
>
> Pvz imkim kokakola, paragaunu dietine, paragauu original, ir man pakanka
> to kad mano skonio receptoriai SAKO dietine yra shudas. man nereikia
> aklu testu del to. tas pats ir audio. Aklas testas nebent tik ant
> idomumo kai gera nuotaika ir ner ka veikt... :)

hehe, tu kartais labai taiklus.
darem cia kazkada koka-kolu akla testa. kokie gal 6-7 zmogai.
ragavom tikru ir netikru kolu bent kokias 4-5 skirtingas is viso, tame
tarpe ir selitos kazkoks analogas lietuviskas. niekas neatspejo nieko.
geriausiu atveju buvo pavieniai 'atspejimai', t.y. is netyciu
pataikymai. jei dar nesupratai - kai nezinai ka geri, viskas atrodo kola.
taip, kad kliedek toliau apie savo girdejimus ir skonio receptorius.