Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: ABLomas
Data: 2014-03-12 08:00:07
On 2014.03.10 21:09, eMJei wrote:
> locked visa ta shuda as esu praejes. mintyse kikendavau is dedziu
> klausanciu kabelius. Viskas apsivercia kai isgirsti kas yra normali
> sistema, ir kaip vienoki ar kitokie komponentai itakoja garsa. Kai
> atsikandi skirtumu tarp stiprintuvu ir grotuvu, eini kur idomiau, ka
> nevilioja isgirst skirtumus kabeliu normalioje sistemoje - KUR VISKAS
> GIRDISI.

Tai tame ir buvo pointas su tuo linku - pardavėjai sako, kad skirtumas
belenkoks (su buferizuota, daug kartų pralaidesne skaitmena, kur
skirtumo nu niekaip nepamatuosi su technika).
Kiti pardavėjai, kur stumdo analoginius kabelius (t.y. kur jau galit tą
"nepamatuojamą" woodoo kišt) irgi sako, kad skirtumas bilenkoks. Nu
tipo, prisėdi paklausyt ir iškart jauti kad visas garsas kitoks, kartu
dar ir pasaulį apverčia. Ir kiti navarotai ;-)

Ir visa tai, anot pardavėjų, tai lyginant "šūstrą" kabelį su jų "dar
šūstresniu". Jau atrodo niekas nekalba, kad įkišus ten eilinį kabeliuką
iš lemonos/evitos ten turėtų būt išvis kažkoks OMG WTF kaip skirias.

....ir vat kai pasiūloma pajust skirtumą tarp tų dviejų dalykų - visiškos
piguvos ir brangaus kabelio - staiga paaiškėja, kad aklai to padaryti
neišeina. DAFUQ?

Ai nu bendrai retorinis klausimas, pirmo tavo sakinio tematika - aš irgi
visą tą šūdą praėjęs. Kai čia prieš kokius dešimt metų buvo pasakojamos
"success stories" tarp maitinimo kabelių, paskui paaiškėjo, kad
"skirtumai" pasijaučia tik tam pačiam Belcanto (ar kokio ten shopo)
pardavėjui... Ir krūva kitų veikėjų, "jaučiančių" ir "matančių", tik
dažniausiai finansinio intereso rėmuose :E