Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: eMJei
Data: 2014-03-10 21:09:03
locked visa ta shuda as esu praejes. mintyse kikendavau is dedziu
klausanciu kabelius. Viskas apsivercia kai isgirsti kas yra normali
sistema, ir kaip vienoki ar kitokie komponentai itakoja garsa. Kai
atsikandi skirtumu tarp stiprintuvu ir grotuvu, eini kur idomiau, ka
nevilioja isgirst skirtumus kabeliu normalioje sistemoje - KUR VISKAS
GIRDISI.

Kaip vakar pamenu pazinti su geriausia lig siol man girdeta sistema -
pagaugai eina... tik ir jauti kaip uzdejus plokstele, atlikejai keliasi
is katakombu atlikti dar vieno koncerto. Net rasant siurpstu.

Technarai-konstruotojai-audiofilai eina dar giliau, klauso skirtumu tarp
lydmetaliu, ilituotos lempos vs sockete, ar kondensatoriu...as ne tam
lygyje :)