Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-12 20:35:21
On 2014.03.10 19:45, eMJei wrote:
> situose jie net teoriniu galimybiu neizvelgia:) su kt. tai zinai -
> persok nuo vario ant sidabro ir jau gauni ne simtuju daliu o realius
> procentus skirtumu:) (kas realiai negali netureti itakos).

skaiciavimus i studija!
kaip pasikeicia GRANDINES varza reliais procentais?
tarkim paimam visu taip megiamus ir girdimus koloneliu laidus.
varinis vs sidabrinis. kaip pasikeicia bendra apkrovos varza
stiprintuvui, kodel ir kaip tai turetu itakoti garso kokybe?
gal kasnors zino universalu desni, kokios varzos koloneles geriausia
groja? pagal sidabrine teorija gautusi, kad kuo mazesne varza, tuo
geriau groja?