Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: eMJei
Data: 2014-03-14 20:20:23
nesutikciau "del skonio reikalo", todel kad garso kokybe galima nubrezti
tam tikrai kokybiniais parametrais: trimatiskumas, instrumentu
naturalus, garso detalumas, bendras muzikos pateikimas, "kvepavimas", ir
t.t.

Kai sujungi sistema, ir visko ar beveik visko tiesiog NERANDI - tai yra
prastas garsas, o ne "skonio reikalas".

Klausimai atliekami dazniausiai turint etalona, pvz i savo asmenine
sistema, kuri turi daugiau maziau priderintus komponentus imetamas
Svetimas komponentas. Tuomet tas testuojamasis, lyginamas su etalonu -
esamu sistemos komponentu.

Mano mintis buvo ta, kad koloneles ir stiprintuvas nera 100 cm ir 10 cm.
Nes sia teorija vadovaujantis, uztektu isigyti kokias Focal Utopijas,
jas prijungti kad ir ne prie pacio pigiausio bet tarkim 2000 lt
kainuojancio NAD'o ir megautis 90 proc. gerumo garsu. Deja taip
sustatyta sistema skambes tragisku tragiskai......... ir tiesa sakant
laukiu jusu argumentu jeigu jus TIKRAI manote kad yra priesingai?

Apie laidu itaka gal kada veliau parasyisu , ji tikrai nera "1
milimetras". Niekas niekada niekur jokio audiofilas ar muzikos megejas
nemoka ne cento uz nieko joki laida ar kaladele ar tweaka jeigu itaka
kaip "1 milimetro" ;) atminkit tai.

Maitinimo kabeliai itaka turi. Pas daktara eiti nereikia. Galit is
lessloss uzsisakyti DFPC ir per ju nustatyta termina paklause ir
isitikine grazinti ir atgauti pinigus :)))