Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: locked
Data: 2014-03-12 10:03:17
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:lfl2kf$g6i$1@trimpas.omnitel.net...
> locked visa ta shuda as esu praejes.

tai, kad panasu jog nepraejai, o uzstrigai jame :)

> Kaip vakar pamenu pazinti su geriausia lig siol man girdeta sistema -
> pagaugai eina... tik ir jauti kaip uzdejus plokstele, atlikejai keliasi is
> katakombu atlikti dar vieno koncerto. Net rasant siurpstu.

o tu supranti, kad sitas jausmas dazniausiai nebuna susijes su kokybe? tad
ir kalbekime tada apie jausmus kuriuos sukelia vienos ar kitos sistemos
specifiskai "nudazytas" garsas, o ne apie kokybe, t.y. tikslu atkurima.
nereikia maisyti ir kitu klaidinti

> Technarai-konstruotojai-audiofilai eina dar giliau, klauso skirtumu tarp
> lydmetaliu, ilituotos lempos vs sockete, ar kondensatoriu...as ne tam
> lygyje :)

ir kodel ne tame?