Tema: Re: techninis q
Autorius: Toxis
Data: 2010-12-02 22:06:53
na, shiuo atrveju superine grafika bus paishoma smegenuose (kalbu apie stalo
rpg:) o zhinant kai kuriuos mano potencialius zhaidejus ir ju "kaverznus"
klausimus, norisi bent karta susikurt realu pasauli, su skirtingom
kondicijom (kad ji galima butu recycle'int daugumai skirtingu zhaidimu:),
kiek galima realiu pasauliu, su istorija, mitologija, ir pan.. kadangi pats
pasaulis (skirtingi jo gabalai) smegenuose guli jau kokie bene du trys
metai, po truputi fermentuojasi ir apauga vis didesne istorija ir detalem,
nusprendzhiau visas tas atplaishas ir skirtingus krashtus galu gale sulipdyt
I viena pasauli... Kadangi su astronomijos ir astrofizikos mokiausi tik ish
discoverio, bbc nat geo ir panashiu "moksliniu shaltiniu", nusprendzhiau
galu gale pasikonsultuot, su protingesniais zhmonemis ar tai bent jau
teorishkai realu:)