Tema: Re: techninis q
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-12-02 11:40:18
Aha, as vakar pries miega.. nors teisingiau butu sakyt vietoj miego:) vel apie sita reikala galvojau ir supratau, kad praleidau viena ypac svarbia detale:) pati planeta aplink saule gi sukasi:)

klausimas 2 (nes Europos variantas netinka, reikia "zhemes":) ar as kazka maisau, ar kazkuri is gliese sistemos pati planeta yra visa laika atsisukus i saule, tobish vienoj pusej visada naktis, kitoj visada diena? Ar maishau?:)
O ar tokia hipotetine planeta, pagal realius fizikos desniu galetu turet dar ir menuli, tam, kad na, man reikia, kad bent retkarciais ten butu prieblanda:)
Hm.. velgi, o kaip tada tokioj planetoj tuose dalyse (pavadinkim 180C) dalis kurios yra per viduri, teorishkai kazhkur turet7 prasid4t tokia nakties zona, linija einanti per visa "pasauli" kuri skiria dienine dali nuo naktines?

(kazhkaip nesinori paaishkinimams, kodel yra taip ir taip naudot standartinio "magija" termino... na, blogiausiu atveju amzina prieblanada kursiu kokio nors "piktojo bokshto" kurianchio amzhina dumu uzhdanga budu, bet jis irgi skystokas:)"
"polaris" <dtamonis_nospam@takas.lt> wrote in message news:id7o1j$54b$1@trimpas.omnitel.net...
Veikejas wrote:
> visgi gali but jei palydovas sukasi aplink savo planeta pagal laikrodzio
> rodykle o jis pats sukasi priesh laikrodzio rodykle tokiu paciu greiciu,
> tada viena puse visada butu tamsi.
> Idomu kaip tai realiai atrodytu.

Čia norėjai pasakyti, kad tolimų žvaigždžių atžvilgiu jis nesisuka?
Nesvarbu, kai planeta atsidurs priešingame savo orbitos apie žvaigždę
taške, tada palydovas vis tiek atsuks žvaigždei savo kitą pusę. Čia
vėlgi bus planetos metus trunkanti para.