Tema: Re: miestoiq.lt - nuomones?
Autorius: woombla
Data: 2009-03-30 14:54:41
simutis wrote:

> Kažką tu čia nori įrodyt, nežinia dėl ko.

Trolinu, kaip gi dar niekas nesuprato. Ir ožiui aišku, kad bent kiek
patirties turintis web developeris BMP vietoj PNG, JPG, GIF nesirinks.
Kas kita - saitų redaktoriai: jie gali pridėt bet kokio mėšlo. Visgi
mane labiau šiurpina iš wordo peistinti html'ai negu koks nors kreivas
paveiksliukas.

> Galima daryt normaliai, galima naudot BMP. PNG aš irgi privengiu, nors
> pastarasis bent jau kažkokią pritaikymo sritį web'e turi, priešingai,
> negu BMP.

On the other hand BMP nėra toks blogis kaip jums atrodo (dėl dydžio).

> O dėl tų .htaccess dalykėlių, tai komentarų apie saitą norėjo lyg tai ne
> hostingo serverio adminas? Ir mod_gzip ne visur yra.

Kiek supratau - diskusija išsivystė iki to kodėl BMP blogis ir ar toks
didelis, kaip vaidenasi.

Kitavertus .htaccess failus rašyt patiems leidžia praktiškai visi
hotstingo tiekėjai. Ir nereikia būt super didžiu adminu norint pridėt
vieną eilutę. Tuo labiau visokie WP ateina su savo .htaccess - negi
kreipiatės į serverio adminą, kad tą failą kažkur padėtų?