Tema: Re: miestoiq.lt - nuomones?
Autorius: azero
Data: 2009-03-30 14:08:18
> Tarkim, vietoj to, kad saito redaktoriui aiškint, kad BMP yra kažkoks
> blogis galima tuos pačius BMP supakuot su mod_gzip (dydis mažėja 10-100
> kartų).
> Taip, kad ar man verta kam nors kalt į galvą, kad BMP yra blogis ar
> įrašyt vieną .htaccess eilutę?
>
> BTW pats BMP gali būt supakuotas JPEG arba PNG algoritmais (svarbu, kas
> viduj o ne failo extensionas).

Kaip jau kažkas minėjo gzip mod'as ne visur yra. Beto kam apkrauti
serverį papildomais dalykais? Kiekvienas sprendimas kainuoja resursus.
Gal tuomet paprasčiau padaryt konverterį kuris bmp/png konvertuotų į
jpeg? Uploadinant apkraunamas procesorius vieną kart. Peržiūrint -
kiekvieną kart. Nereiks poto verkti, kad hostingas lėvas ir lėtas :)

Na, bet jau nukrypom nuo temos.

Šiaip miesto IQ, dėl turinio - žurnalas patiko. Gal gramatinių klaidų
būdavo, bet neesmė. Dabar web versiją užsiprenumeravau - žiūrėsim kaip
turinys :)

Techninis įgyvendinimas - wordpress gerai. Mėgsta google wp sistemą. O
ir turinio valdymas vienas iš patogesnių.

Templeitas irgi gerai. Naujoviškas, gerai įskaitomas ir t.t.

Na va ir lieka tik paskutinis kabliukas - nuotraukų dydis. Galiam dviem
variantais jas mažint - automatiškai panaudojus wp pluginą kokį nors.
Arba rankiniu būdu prieš keliant į serverį. Iš asmeninės praktikos - JPG
su 85% kompresija jau pakankama kokybė.

--
vaidas