Tema: Re: miestoiq.lt - nuomones?
Autorius: woombla
Data: 2009-03-30 13:46:45
azero wrote:

> [...]
> (imama ~20kb vienas pav. apytiksliai):
>
> 20+20 = 40Kb x 1000 = 39MB. Per mėnesį 39*30 = 1,14GB Srauto.
>
> Ar jaučiasi skirtumas tarp 16GB ir 1GB? Priklausi nuo hostinogo. Bet čia
> eina kalba TIK apie titulinį ir jo dvi nuotraukas :) O jei lankytojų
> daugiau?
>
> Išvada mano teorinių skaičiavimų paprasta:
> Taupykim trafiką. Taip ne tik greičiau suksis puslapiai, bet ir pigesnis
> bus hostingas.
>
> O PNG irgi kam šitoj vietoj naudot nesuprantu. Realiai, png naudoti
> patartina, jei reikia labai kokybiško alfa blendingo (permatomumo).

Tarkim, vietoj to, kad saito redaktoriui aiškint, kad BMP yra kažkoks
blogis galima tuos pačius BMP supakuot su mod_gzip (dydis mažėja 10-100
kartų).
Taip, kad ar man verta kam nors kalt į galvą, kad BMP yra blogis ar
įrašyt vieną .htaccess eilutę?

BTW pats BMP gali būt supakuotas JPEG arba PNG algoritmais (svarbu, kas
viduj o ne failo extensionas).