Tema: Re: miestoiq.lt - nuomones?
Autorius: azero
Data: 2009-03-30 13:13:09
woombla wrote:

> Rimtai.

Xmm, esmė yra labai paprasta. Jei BMP užima 300Kb, PNG, 260Kb, o bus na,
tarkim 1000 lankytojų per dieną. Kas yra nedaug, portalų lankomumui. Tai
vien dėl dviejų paveiksliukų bus sunaudota:

300+260 = 560Kb x 1000 = 547MB. Per mėnesį 547*30 = 16GB srauto.

Tuo tarpu jei tai būtų kad ir paprasčiausi JPG su 85 quality gautųsi
(imama ~20kb vienas pav. apytiksliai):

20+20 = 40Kb x 1000 = 39MB. Per mėnesį 39*30 = 1,14GB Srauto.

Ar jaučiasi skirtumas tarp 16GB ir 1GB? Priklausi nuo hostinogo. Bet čia
eina kalba TIK apie titulinį ir jo dvi nuotraukas :) O jei lankytojų
daugiau?

Išvada mano teorinių skaičiavimų paprasta:
Taupykim trafiką. Taip ne tik greičiau suksis puslapiai, bet ir pigesnis
bus hostingas.

O PNG irgi kam šitoj vietoj naudot nesuprantu. Realiai, png naudoti
patartina, jei reikia labai kokybiško alfa blendingo (permatomumo).
Kitais atvejais užtenka ir gif.

P.S. Aritmetikoje galėjau suklįsti. Pirmadienis vis gi :)

--
Vaidas